مشارکت الکترونیکی مردمی

سازمان بهزیستی در راستای رعایت و احترام به حقوق شهروندان میهن اسلامی و همچنین ارائه ی وظایف حاکمیتی که براساس قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد سازی محول گردیده و در جهت توسعه دولت الکترونیک، اقدام به الکترونیکی نمودن وظایف و فعالیت های خود براساس نظر سنجی و مشارکت مردمی نموده و این مهم در سامانه های تخصصی نمود پیدا کرده است.

سازمان بهزیستی با احترام به نظرات نخبگان و آحاد مردم جهت شفاف سازی و مرتفع ساختن نیازهای آنان اقدام به تهیه پیش نویس نقشه راه سامانه های تخصصی خود خواهد کرد . شهروندان، نخبگان و کلیه ی ذینفعان می توانند نظرات و پیشنهادهای خود را در مورد خدمات ارائه شده، روش های اجرایی و دستورالعمل ها از طریق لینک های زیر اعلام نمایند.

این نظرات و پیشنهادات توسط تیم تخصصی پشتیبان سامانه های مورد نظر جمع آوری شده و پس از بررسی نسبت به اعمال تغییرات، تجدید نظر و اصلاحات مورد نظر ، اقدامات لازم انجام خواهد شد.

» رای گیری درخصوص کیفیت خدمات

» نظرات مردمی

» پیشنهادات در ارتباط با بهبود خدمات

 

 

 

 

بهزیستی متعهد به بهبود مداوم کیفیت خدمات خود، براساس نظرات و نیازهای مراجعان محترم است.

مراجعین محترم پاسخ‌دهی به سوالات حداکثر ۵ دقیقه زمان می‌برد. نتایج رضایت‌سنجی به صورت دوره‌ای اطلاع رسانی خواهد شد تا اطمینان حاصل کنید که نظرات شما تبدیل به برنامه‌هایی عملیاتی برای بهبود ارائه خدمات در سازمان بهزیستی می‌شود.

شروع

نظرسنجی خدمات سازمان

نظرسنجی سایت سازمان

فرم نظام پیشنهادات

1000 کاراکتر باقیمانده است


123

اورژانس اجتماعی

1480

صدای مشاور

09628

خط ملی اعتیاد

50005778620

سامانه پیام کوتاه

 

مشاوره اینترنتی

 

فیش حقوقی


ارتباط با مدیر کل


شکایات و اعلامات


دستورالعمل ها و فرم ها


اسناد و قوانین


کمک های مردمی


نظرسنجی و نظام پیشنهادات